اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

قلم قاضی اثرات مهمی در امنیت و ناامنی جامعه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قلم قاضی اثرات مهمی در امنیت و ناامنی جامعه دارد.

قلم قاضی اثرات مهمی در امنیت و ناامنی جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حیدر بحرانی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان جم اظهار داشت: دادگستری استان بوشهر در راستای دفاع از حقوق شهروندان از تمام ظرفیت و توان موجود استفاده می‌کند و تلاش زیادی برای استقرار امنیت و نظم در سطح استان انجام داده‌ایم.

وی افزود: احترام به مردم و مراجعه‌کنندگان یک مسئله مهم و اساسی در دستگاه قضایی است و قضات و کارکنان دادگستری باید تمام تلاش خود را برای تکریم و احترام مردم به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر لزوم برخورد افراد کارچاق‌کن خاطرنشان کرد: نکند روزی برسد که مراجعه‌کننده‌ای برای انجام کارش واسطه‌ای قرار دهد که این امر مهلکی است که از درون، هر سازمان و اداره را از بین می‌برد.

بحرانی با تاکید بر لزوم دقت و حساسیت قضات در صدور رأی گفت: قلم قاضی اثرات مهمی در امنیت و ناامنی جامعه دارد و قاضی باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: عدالت و امنیت دو موضوع مهم در جامعه است که همه ما باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

بحرانی با اشاره به وضعیت شعب دادگستری در استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای 15 حوزه قضایی شامل 9 دادگستری و شش دادگاه بخش است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر امور قضایی مردم این استان از طریق 32 شعبه در دادسراها و 36 شعبه نیز در دادگاه‌ها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بحرانی با بیان اینکه تغییر و تحول مدیران امری عادی است، اضافه کرد: تغییر و تحول مدیران باعث پویایی و نشاط در جامعه می‌شود.

در این آیین با تقدیر از خدمات سعید سلیمانی (دادستان سابق جم)، سعید باغبانی به عنوان دادستان جدید جم معرفی شد.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول