اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 26 تا 29 آذر

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته نمایشگاه و فن بازار ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با تاکید بر خلاقیت و نوآوری همزمان با 26 تا 29 آذر در شهرکرد برگزار می‎شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خداداد پیرعلی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته پژوهش این استان اظهار داشت: پژوهش در معنای عام بررسی یا کاوشی سخت‌کوشانه و به معنای خاص، تحقیق و تجربه‌ای جامع با هدف‌ کشف واقعیت‌های نو و تفسیر درست این واقعیت‌ها است.

وی افزود: در واقع پژوهش فرایند رسیدن به راه‌حل‌های قابل اطمینان از طریق گردآوری، تحلیل و تفسیر داده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده و نظام‌مند است و می‎تواند در رشد و توسعه جوامع نقش مهمی ایفا کند.

پیرعلی با بیان اینکه پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است، تصریح کرد: بر همین اساس قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده این کمیته در هفته پژوهش، اظهار داشت: تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های متناسب با این هفته گام مهمی در کاربردی کردن هرچه بیشتر تحقیقات پژوهشی برداریم.

پیرعلی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 26 تا 29 آذر ماه در محل مرکز آموزشکده فنی پسران واقع در بلوار طالقانی پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از نتایج تحقیقاتی در بازار تاکید کرد و گفت: با برقراری تعامل و رابطه سازنده بین پژوهشگران و صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توان این مهم را محقق کرد.

رئیس کمیته نمایشگاه و فن بازار ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه، ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد و رشد و توسعه کشورهای پیشرفته در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش است.

انتهای پیام/68004/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول