اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران خبر داد

حضور مسکن‌سازان مازندران در نمایشگاه راه و شهرسازی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران از حضور شرکت مسکن‌سازان مازندران در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی کشور از 23 تا 26 آذر سال جاری در تهران خبر داد.

حضور مسکن‌سازان مازندران در نمایشگاه راه و شهرسازی کشور

مهدی حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از حضور شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران در سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی کشور خبر داد.

وی با اعلام اینکه در نمایشگاه امسال وزرات راه و شهرسازی کشور شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران مانند نمایشگاه سال گذشته حضوری فعال دارد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای این شرکت به مخاطبان است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران با اشاره به اینکه باید با جدیت توانمندی‌های شرکت‌های عمران و مسکن‌سازان استان‌ها را به مردم و مسئولان بشناسانیم، خاطر نشان کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی فعالیت‌های دولت باید برون‌سپاری شود.

وی اضافه کرد: شرکت عمران و مسکن‌سازان نیز در تمامی استان‌ها در راستای ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی باید ایجاد شود.

این مسئول خواستار حمایت از فعالیت شرکت‌های عمران سازان مسکن در شهرستان‌ها شد و بیان داشت: این نمایشگاه فرصتی برای اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی بافت فرسوده در استان‌های کشور است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه با ارائه توانمندی‌ها و عملکرد شرکت عمران‌سازان مسکن مازندران سعی داریم نظر مردم و مسئولان را برای ارائه فعالیت بهتر در زمینه ساماندهی بافت فرسوده جلب کنیم.

این مسئول به رتبه برتر شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران در سال گذشته اشاره کرد و تاکید کرد: در سال جاری نیز تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را کسب کنیم.

سومین نمایشگاه راه و شهرسازی از 23 تا 26 آذر در محل مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول