اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

مسئولان مدافع حقوق کشاورزان در تولید ملی باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: باید نگاه به تولید بومی و ملی را افزایش دهیم و مسئولان مدافع حقوق کشاورزان در این بخش باشند.

مسئولان مدافع حقوق کشاورزان در تولید ملی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایوب فلاحی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات طرح احرار در این شهرستان اظهار داشت:‌ در این شهرستان 44 حلقه چاه در راستای اجرای طرح وجود دارد که 23 حلقه آن تجهیز و برق‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت حلقه از این چاه‌ها هنوز دیزلی و 13 حلقه نیز بدون استفاده هستند، افزود: در راستای اجرای طرح احرار به هر حلقه چاه حدود 100 هکتار زمین واگذار شده است.

فلاحی با بیان اینکه باید نیازسنجی صورت گیرد تا در چه‌ زمینه‌ای اجرای این طرح به کمیت و کیفیت مناسب می‌رسد، تصریح کرد: برای نتیجه‌گیری مناسب از طرح احرار باید یک مدیریت واحد بر اجرای آن نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات این طرح در شهرستان قلعه‌گنج ابراز داشت: در روستاهای چاه‌زنگی، آورتین، سوردر و کلات‌مانک با جمعیت بیش از 500 خانوار این طرح اجرایی شده است.

فلاحی زیربنای امنیت را اقتصاد و اشتغال ذکر و عنوان کرد:‌ این دو از مقوله‌های جمعی هستند که می‌توان با همکاری و همدلی مسئولان به این اهداف متعالی دست پیدا کرد.

فرماندار قلعه‌گنج با توجه به سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: این موقعیت مناسب می‌تواند، نگاه به تولید بومی و ملی را افزایش دهد و مسئولان نیز باید مدافع حقوق کشاورزان باشند.

فلاحی با تأکید بر نهایت استفاده از موقعیت موجود بیان داشت: از جمله اولویت‌های حمایت از این طرح، استعدادیابی در کشت مناسب، اختصاص دادن اراضی و مستندسازی آن‌ها است.

انتهای پیام/80004/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول