اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

کشاورزی مهم‌ترین محور توسعه شهرستان خوسف است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی بخش کشاورزی و گردشگری را از مهم‌ترین محورهای توسعه و پیشرفت شهرستان خوسف عنوان کرد.

کشاورزی مهم‌ترین محور توسعه شهرستان خوسف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات و درخواست‌های واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان خوسف اظهار کرد: استعدادهای و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در شهرستان خوسف وجود دارد که مدیریت و استفاده درست از آنها می‌تواند سبب پیشرفت این منطقه شود.

وی، بخش کشاورزی و گردشگری را از مهم‌ترین محورهای توسعه و پیشرفت شهرستان خوسف دانست و گفت: مدیران استانی و شهرستانی برای توسعه خوسف باید به این دو بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: مشکل جدی در راستای واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان وجود ندارد و همگی این مشکلات قابل حل است و مسئولان مربوطه با تعامل و همکاری با یکدیگر درصدد رفع مشکلات این واحدها باشند و من هم پیگیری مستمری در این زمینه انجام می‌دهم.

رشید یادآور شد: با بهره‌وری درست از منابع، امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان می‌توانیم روند درآمدزایی، اشتغال و تولید را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی، کمبود سرمایه در گردش و تأمین نبودن خدمات زیربنایی از قبیل آب، برق، تلفن و گاز از مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان خوسف است، تصریح کرد: این مشکلات را خودم از طریق مدیران استانی و مراجع بالاتر پیگیری و رفع می‌کنم.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: برای بررسی مشکلات واحدهای مشکلات و درخواست‌های واحدهای صنعتی و تولیدی هر هفته با حضور معاونان و مدیران استانی به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و با مشاهده مشکلات از نزدیک درصدد رفع آنها بر می‌آییم.

فرماندار خوسف نیز با اشاره به اینکه با ارتقای بخش خوسف به شهرستان تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این منطقه انجام شده است، اظهار کرد: بخش صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری از عمده بخش‌ها و محورهای پیشرفت این شهرستان است.

مهدی فرجامی‌فرد ادامه داد: واحدهای تولیدی این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی فعالیت دارند که باید مشکلات آنها برای ادامه یافتن چرخه تولید در این شهرستان و استان رفع شود.

وی گفت: مبلغ بیمه تأمین اجتماعی که به منظور ساخت و ساز از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود بسیار زیاد است و علاوه بر این نیز مالیات هم از آنان گرفته می‌شود و عدم خرید مصالح از تولیدات واحدهای تولیدی این شهرستان یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان خوسف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول