اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

دروغ بزرگ آمریکا در بحث تکنولوژی را آشکار می‌کنیم / دست برتر ایران در عملیات روانی دشمن

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: آنچه که در شبکه‎های مجازی و فضای ماهواره‎ها علیه انقلاب اسلامی شاهد هستیم دروغ و فریب است و حتی آمریکا و اسرائیل در مورد توان نظامی خودشان مردم دنیا را فریب داده‎اند.

دروغ بزرگ آمریکا در بحث تکنولوژی را آشکار می‌کنیم / دست برتر ایران در عملیات روانی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول شامگاه شنبه در جمع فرماندهان پایگاه‎های بسیج شهرستان گرگان اظهار داشت: آمریکا توسط رسانه‎ها مدام در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره علیه ایران دروغ‎پراکنی می‎کند اما در داخل ایران چیز دیگری می‎بینیم.

وی تصریح کرد: خیلی از افرادی که در داخل به ماهواره‎ها توجه دارند بعضاً فریب این خدعه و نیرنگ را می‎خورند و واقعیت‎ها را نمی‎بینند و در مسیر دشمن قرار دارند و می‎گویند هر چه آمریکا می‎گوید درست است.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: غربی‎ها از عنصر رسانه و تبلیغات بهترین استفاده را می‎کنند البته به این معنی نیست که ما در این زمینه دست و پا بسته‎ایم.

کریمی‎اول با بیان اینکه عملیات روانی ویژگی‎های خاص خودش را دارد و ما هم مجاز به استفاده از این ابزار برای مقابله با تهاجم روانی دشمن هستیم اذعان داشت: آنچه که در مورد آمریکا و اسرائیل این همه بزرگ‎نمایی شده فریب و دروغی بیش نیست.

وی ادامه داد: واژه سپر آهنین که سال‎ها از آن دم می‎زدند و مردم دنیا را مرعوب می‎کردند حتی در مقابل ابتدایی‎ترین موشک‎ها یعنی فجر سه و پنج که ما دیگر حتی آن را تولید و استفاده نمی‎کنیم و فناوری آن را به مقاومت داده‎ایم، نتوانست مقاومت کند تازه خوشحال بودند که از این یک‌هزار و 500 موشک، 500 موشک را خنثی کردند.

بزرگ‌ترین عملیات روانی علیه آمریکا

کریمی‎اول گفت: برای این سپر آهنین میلیاردها دلار خرج شد اما موشک‎های حزب‎الله با امداد الهی بر قلب آنها نشستند پس می‎شود دروغ و فریب بزرگ آمریکا در بحث تکنولوژی را به زیر کشید و ما این کار را کردیم.

وی اضافه کرد: هواپیمای جاسوسی آر.کیو 170 پیشرفته‎ترین هواپیمای جاسوسی فوق‎سری آمریکا بود و عقاب تیزبین که چند روز پیش شکار شد خیلی روی آن تبلیغات کرده بودند اما دلاورمردان ما این دروغ بزرگ را که هیچکس توانایی نفوذ و حک کردن آن را ندارد، شکستند و این یکی از بزرگ‎ترین عملیات‎های روانی بود که علیه آمریکا انجام شد.

دست برتر در عملیات روانی دست ماست

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در تکنولوژی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا شکست سختی خورد تصریح کرد: کسی که با این تخصص و تجربه هواپیما را حک می‎کند، ارتباط او را با فرستنده قطع می‎کند، هدایتش را بر عهده می‎گیرد و او را سالم روی زمین می‎نشاند، بعد هم کل سیستم را بازخوانی و بازیابی می‎کند و اطلاعات را از آن خارج می‎کند باید قدرت زیادی داشته باشد و امروز ایران اسلامی از این قدرت برخوردار است و دست برتر در عملیات روانی دست ایران است و این تازه از محدودی از کار است و ایران توانمندی‎های بالاتر از این دارد.

کریمی‎اول گفت: وقتی پهپاد حزب‌الله 100 کیلومتر داخل خاک اسرائیل رفت و تصویربرداری هم کرد تازه متوجه شدند و تنها کاری که توانستند انجام دهند این بود که آن را زدند اما دانشمندان ما افتخار دارند که پهپادهای آمریکا را سالم پایین می‎کشند و از آنها ده‎ها برابر استفاده می‎کنند.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاقات می‎گویند مذاکره کنیم، آخر آدم دروغگو! شما اگر راست می‎گویید و صداقت دارید پس پهپاد شما روی ایران چه کار می‎کند.

آمریکا برای ما ارزانی نخواهد آورد

جانشین سپاه نینوا استان گلستان اذعان کرد: متاسفانه در داخل کشور برخی از آقایان چه اصولگرا، چه فتنه‎گر و چه اصلاح‎طلب می‎گویند پای مذاکره بنشینیم تا مشکل گرانی‎ها حل شود من خطاب به این دسته افراد می‎گویم که فکر می‎کنند با کوتاه آمدن ما گرانی تمام می‎شود، اتفاقاً این تازه اول راه است، فکر کردید دنیایی که محورش ماده‎گرایی است و آمریکایی که نماد سرمایه‎داری و سودمحوری است ما را رها می‎کند؟ عده یک درصدی که حاکم بر 99 درصدی که مالیات و عوارض می‎دهند هستند و به مردم خود رحم نمی‎کنند، آیا ما را رها و برای ما ارزانی خواهند آورد؟ تا اینها در عملیات روانی خود دین و ارزش‎های ما را نگیرند و ما دست‌مان را بالا نگیریم دست‎بردار نیستند و این خیال‎هایی که برخی افراد در داخل دارند خام، پوچ و بیهوده است.

انتهای پیام/2307/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول