اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

پیام شکار پهپاد آمریکایی پاسخ به یاوه‌گویی‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه پیام شکار پهپاد آمریکایی را پاسخ قوی به یاوه‌گویی‌ها و برخورد با هرگونه تجاوز به خاک ایران اسلامی ذکر کرد.

پیام شکار پهپاد آمریکایی پاسخ به یاوه‌گویی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: هوشیاری و اشراف اطلاعاتی نیروهای ایران در جنگ الکترونیک و سایبری، پاسخی به یاوه‌گویی کسانی است که رویای حمله به مراکز هسته‌ای و تأسیسات غنی‌سازی ایران را در سر می‌پرورانند.

وی افزود: آنها به تجربه دریافته‌اند که نیروهای ایرانی قدرت کشف و شناسایی سریع و دقیق پرنده‌های متجاوز را دارند و هر حرکت را در مرزهای آسمانی به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند و به همین دلیل، پهپاد آمریکایی به محض ورود به مرزهای هوایی شکار شد.

حسینی تأکید کرد: پیام این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان این است که در میان مدافعان حریم میهن اسلامی، عزم و اراده پاسخگویی به هر تجاوز به شکلی قوی و جدی وجود دارد.

وی با اشاره به 19 آذر، سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ مایه اصلی هویت ملت‌هاست که می‌تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، فن‌آور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: اگر فرهنگ کشوری دچار انحطاط شد و هویت خود را از دست داد، حتی پیشرفت‌هایی که دیگران به آن کشور تزریق می‌کنند، نخواهد توانست آن کشور را از جایگاه شایسته‌ای در مجموعه بشریت برخوردار کند و منافع آن ملت را حفظ کند.

حسینی گفت: شورای انقلاب فرهنگی باید پاسدار بخش فرهنگ دینی کشور باشد و از هنجارشکنان حریم فرهنگ دینی جلوگیری کند.

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شهید دستغیب اظهار داشت: ایشان شخصیتی وارسته، عالمی عامل و زاهد و پاک‌سرشت بود که عمر شریف خود را در راه نشر معارف دینی و صیانت بخشیدن به معنویت جامعه اسلامی صرف کرد.

وی افزود: شهید دستغیب در دوران طاغوت به پرورش طلاب و فضلایی همت گمارد که پس از پیروزی انقلاب، هر کدام کارایی برجسته‌ای را برای انقلاب اسلامی داشته و دارند.

حسینی بیان کرد: آیا منافقین با این شرارت‌هاشان به هدف رسیده‌اند یا ملت ایران، آیا یزید پیروز شد یا امام حسین (ع)؟ و آیا به رغم همه فشارها، تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ روانی و تهاجم سیاسی، فرهنگی، جنگ اقتصادی و بهره‌مندی از حمایت جهانی، آمریکا پیروز شده است یا ایران مقاوم به رهبری مقام معظم رهبری، توانسته است به آمریکا و اذناب اروپائیش تو دهنی بزند؟

وی ادامه داد: ما معتقدیم تحریم‌ها کمترین اثر بازدارنده در اراده پولادین ملت و رهبر ندارد و ملت ما همچون گذشته تحریم‌ها را دور می‌زند اما تحمل موافقت دولت با افزایش قیمت کالاها و نداشتن نظارت مناسب و هرج و مرج قیمت‌ها، مشکل است.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: افزایش افسارگسیخته قیمت به ویژه در بخش کالاها و خدمات ضروری و فروش به قیمت‌های خودسرانه، چیزی نیست که دولت با آن دستگاه عریض و طویل خود در سطح کشور نتواند بر آن نظارت کند.

انتهای پیام/2464/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول