اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان:

در 8 ماهه امسال زنجانی‌ها 10 میلیارد ریال صدقه داده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان گفت: زنجانی‌ها در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 10 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

در 8 ماهه امسال زنجانی‌ها 10 میلیارد ریال صدقه داده‌اند

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخته و از همکاری مردم در اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال‌جاری بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد شهرستان زنجان اجرا شده است، افزود: کمیته امداد همواره اقدام به اجرای طرح‌هایی می‌کند که برگرفته از سنت و سیره ائمه معصومین(ع) است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت است، می‌افزاید: خوشبختانه همکاری حامیان و خیرین، کمیته امداد را در خدمت‌رسانی به جامعه هدف یاری کرده و به همین علت تاکنون اقدامات مطلوبی در حمایت از مددجویان کمیته امداد صورت گرفته است.

وی در ادامه هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد را رفع مشکلات مددجویان در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: یکی از طرح‌هایی که مبالغ جمع‌آوری شده در قالب آن در سرفصل‌های مختلف حمایتی و برای حل مشکلات مددجویان هزینه می‌شود، صدقات است.

نجفی با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، یادآور شد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 10 میلیارد و 300 میلیون ریال صدقه جمع‌آوری و به منظور تامین جهیزیه‌ مددجویان، رفع مشکلات معیشتی، پرداخت کمک‌های موردی و موردی ویژه، پرداخت هزینه‌های فرهنگی و همچنین ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

*بهره‌مندی 14 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده 14 هزار و 79 مددجو  با حجم جمعیتی 6 هزار و 624 خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: از تعداد مددجویانی که تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان هستند یک‌هزار و 802 خانوار در قالب طرح شهید رجایی و 4 هزار و 822 خانوار نیز به صورت مستمری امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول