اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرشکار در گفت‌وگو با فارس:

1200 واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان پروانه فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان از فعالیت بیش از هزار و 200 واحد صنعتی در این استان خبر داد.

1200 واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان پروانه فعالیت دارند

نادر میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان تاکنون بیش از هزار و 200 واحد صنعتی پروانه فعالیت دریافت کرده‌ و تمامی پروانه‌های بهره‌برداری در 14 شهرستان کشور صادر و موجبات اشتغال مستقیم بیش از 22 هزار و 908 نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه این پروانه‌های بهره‌برداری بیش از پنج هزار میلیارد و 873 میلیون و 630 هزار ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: میزان کل مجوزهای تاسیس تا پایان آبان ماه امسال بیش از 2 هزار و 190 طرح با اشتغال مستقیم بیش از 45 هزار نفر و سرمایه مجوز بیش از 26 هزار میلیارد و 28 میلیون و 198 هزار ریال است.

وی در ادامه بیان کرد: توسعه مناطق ساحلی جنوب شرق کشور یک ضرورت برای افزایش صادرات و توسعه اقتصادی منطقه است.

میرشکار گفت: براساس اعلام سازمان تجارت ایران و برحسب تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توسعه مناطق ساحلی جنوب شرق کشور، حد فاصل بندر جاسک استان هرمزگان تا بندر گواتر در استان سیستان و بلوچستان و با هدف ایجاد توسعه مجمع‌های تولیدی‌گرا در این مناطق، ردیف بودجه در قانون بودجه سال 91 کل کشور منظور شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا و براساس محور‌های پیشنهادی وجوه اداره شده برای ایجاد و توسعه واحد‌های صنایع تبدیلی شیلاتی، طرح‌هایی از جمله صنایع تبدیلی شیلاتی که متقاضی دریافت تسهیلات تکمیلی بوده‌اند شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول