اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

زمینه حمایت از نوآوری‎های دانش‎آموزان مناطق دورافتاده فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: زمینه حمایت از نوآوری‎ها و خلاقیت‎های دانش‎آموزان در مناطق کمتر توسعه‌یافته و دور از مرکز استان فراهم شود.

زمینه حمایت از نوآوری‎های دانش‎آموزان مناطق دورافتاده فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در نشست با آموزگاران مقطع ابتدایی بردخون اظهار داشت: توجه به خلاقیت‎های دانش‌آموزان و زمینه‎سازی برای پیشرفت آنان در رشته‎های مورد نیاز منطقه ضروری است.

وی با اعلام آمادگی خود برای حمایت از حرکت‎های نو و اثرگذار افزود: مسئولان آموزش و پرورش به فراهم کردن زمینه‎های لازم در این راستا در همه مناطق استان توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون تاکید کرد: تعامل و همفکری مسئولان موجب رشد و تعالی در تعلیم و تربیت می‎شود و این امر باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مصلحی‌پور اضافه کرد: بازخوانی متون درسی و تبادل افکار در زمینه‎های آموزشی و پرورشی و توجه به پیشرفت‌های حیرت‎آور دنیای کنونی موجب عمق‎بخشی آموخته‎ها و کاربردی کردن آنها در زندگی خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه در این زمینه مورد تأکید بزرگان قرار دارد مطالعه و تحقیق و مشورت و هم‌فکری است.

مصلحی‌پور خاطر نشان کرد: طرح تحول بنیادین شالوده اساسی امور زیربنایی و تخصصی در آموزش و پرورش است که با همراهی و مشارکت فرهنگیان و همکاری مردم و مسئولان عملی می‎شود.

رئیس آموزش و پرورش بردخون یادآور شد: مسئولیت ما این است که مسیر را برای حرکت پویا و سازنده آماده کنیم و هدف را قله موفقیت و کامیابی قرار دهیم.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش بردخون نیز با تقدیر از تلاش‎های آموزگاران مقطع ابتدایی منطقه گفت: دوره ابتدایی حساس‎ترین و مؤثرترین زمان در عمر دانش‎آموزان و معلمان است که خاطرات زیبایی را به یادگار می‎گذارد و از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

بهرام حسینی‌پناه تشکیل نشست‎های تخصصی را برای معلمان به ویژه در مقطع ابتدایی ضروری دانست و افزود: نباید فقط به داشته‎های خود متکی باشیم بلکه پیوسته به مطالعه و جستجو بپردازیم و با استفاده از منابع مختلف و تبادل نظر از جدیدترین‎ یافته‎های علمی و تربیتی آگاه شویم تا بتوانیم جوابگوی نسل تشنه علم و حقیقت و هوشیار و تلاشگر باشیم.

وی ادامه داد: جلسات سرگروه‎های آموزشی به صورت منظم در منطقه برپا می‎شود و این نشست که با حضور همه آموزگاران و سرگروه‎های مقطع ابتدایی منطقه تشکیل شده در نوع خود ابتکار جدیدی است تا معلمان پایه‌های دوره ابتدایی در کنار هم به بحث و تبادل آموخته‎ها و تجربیات خود بپردازند.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول