اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی آموزش و پرورش بهار:

تقویت دینداری هدف نهایی آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: تقویت دینداری هدف نهایی آموزش و پرورش است، و باید درس‌ها و آموزش‌ها در تناسب با این هدف تنظیم شوند.

تقویت دینداری هدف نهایی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، محمد روحی‌نیا ظهر امروز در گردهمایی سرگروه‌های دروس دینی، قرآن، فلسفه و منطق استان همدان در هنرستان والفجر شهر بهار اظهار داشت: با توجه به اینکه تقویت دینداری هدف نهایی آموزش و پرورش است ضرورت دارد همه درس‌ها و آموزش‌ها در تناسب با این هدف تنظیم شوند.

وی ادامه داد: در برنامه جدید تعلیم و تربیت دینی، حوزه‌های گوناگون علوم و معارف اسلامی مانند اصول عقاید، اخلاق و احکام جزیره‌های جدا از یکدیگر فرض نشده‌اند بلکه با تلفیق درونی میان این معارف، نظام اندیشه‌ واحدی تلقّی شده‌اند که یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

معاون آموزشی و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: سرگروه‌های آموزشی بازوی علمی و مهم در آموزش و پرورش محسوب می‌شوند که در کنار تعلیم و تربیت امر به روزرسانی و بررسی کتب درسی را انجام می‌دهند.

وی به اهداف این گردهمایی اشاره کرد و اظهار داشت: تکامل تدریجی اهداف آموزشی با بهره‌مندی از دین و فرهنگ به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی، ارتقای جایگاه علوم به عنوان یکی از ابزارهای تقویت ایمان به خدای یگانه، آگاهی‌بخشی به جامعه دبیران در خصوص نقش دین در ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری و شناسایی روش‌های مناسب بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در راستای تقویت انگیزه فراگیران به علم‌آموزی و خردورزی از اهداف این گردهمایی است.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول