اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم خبر داد

برگزاری دوره روش تحقیق برای فرهنگیان قم

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم از برگزاری دوره آموزشی روش تحقیق برای فرهنگیان استان قم خبر داد.

برگزاری دوره روش تحقیق برای فرهنگیان قم

بهاره سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم اظهار کرد: دوره‌های روش تحقیق، اقدام‌پژوهی، شیوه‌های مقاله‌نویسی و مهارت‌های آماری از 28 آذر ماه در این مرکز برای فرهنگیان استان قم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها از شش تا 15 جلسه در مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم برگزار خواهد شد و از این طریق بسیاری از مهارت‌هایی که فرهنگیان برای گسترش پژوهش به آن نیاز دارند، به آنها منتقل می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم گفت: برگزاری کارگاه‌های اقدام‌پژوهی برای معلمان از دیگر فعالیت‌هایی است که در مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بروشورها و جزواتی نیز با هدف تکمیل و تثبیت این آموزش‌ها بین فرهنگیان توزیع خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به بخش‌های مختلفی که در این مرکز فعال هستند، ادامه داد: سالن مرجع کتابخانه این مرکز در زمره قوی‌ترین سالن‌های مرجع کتابخانه‌هایی است که در استان قم وجود دارند که کتب مرجع، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در این سالن مورد استفاده فرهنگیان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در کتابخانه مرکز تحقیقات فرهنگیان آموزش و پرورش استان قم حدود 35 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف نگهداری می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم با اشاره به عضویت 7 هزار فرهنگی استان قم در این کتابخانه گفت: امکان استفاده از اینترنت در این مرکز برای فرهنگیان فراهم شده تا از این طریق به تسریع پژوهش‌های آنان کمک شود.

وی با اشاره به ارتباط این مرکز با رابطان پژوهشی مدارس خاطرنشان کرد: با همکاری این رابطان فعالیت‌های پژوهشی در مدارس رصد شده و نقاط قوت و ضعف به آنها منتقل می‌شود.

سلیمانی با اشاره به حضور مشاوران پژوهشی در این مرکز اظهار داشت: این مشاوران هر روز در این مرکز حضور پیدا کرده و مشاوره خود را در حوزه پژوهش به همکاران ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در این مرکز به تفکیک جلساتی برای مدارس برگزار می‌شود که اعضای شورای مدرسه با حضور در این جلسه در زمینه موضوعات پژوهشی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

مدیر مرکز تحقیقات فرهنگیان استان قم استقبال فرهنگیان از فعالیت‌های این مرکز را خوب توصیف کرد و افزود: بازنشستگان آموزش و پرورش استان قم با حضور در این مرکز به مطالعه و تحقیق در موضوعات مختلف در حوزه تعلیم و تربیت می‌پردازند.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول