اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی:

مشاوران مذهبی در سبد کالای منازل قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مشاوران مذهبی با حضور در مدارس استان در سبد کالای منازل قرار می‌گیرند.

مشاوران مذهبی در سبد کالای منازل قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به مصوبات کارگروه در جلسه گذشته اظهار کرد: یکی از این مصوبات به کارگیری آموزش و پرورش از مشاوران مذهبی در مدارس غیرانتفاعی و شاهد بوده است.

وی افزود: در همین راستا رایزنی آموزش و پرورش با انجمن اولیا و مربیان برای جلب حمایت آنها از این طرح است تا مشاوران مذهبی نیز در سبد کالای منازل قرار گیرند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی به یکی دیگر از مصوبات کارگروه در جلسه گذشته اشاره کرد و گفت: آشنایی مدیران با آسیب‌های فضای مجازی با همکاری پلیس فتا و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار داشته است.

اسد‌زاده افزود: قرار شده است آموزش‌‌های لازم برای جامعه هدف بیشتری از اعضای کارگروه انجام شود که در این راستا طی سه هفته گذشته در تمام سازمان‌های دولتی جنب‌وجوش قابل توجهی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا تلنگری به اذهان مدیران استانی در مورد آسیب‌های اجتماعی وارد آمده است و ذهنیت خوبی ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی به موضوعات این جلسه اشاره کرد و افزود: بررسی طرح شهاب در حمایت از دانش‌آموزان المپیادی استان، بررسی آسیب‌های مجازی در خانواده‌ها و طرح مسائل فرهنگی از جمله موضوعاتی است که بررسی می‌شود.

اسد‌زاده در مورد حمایت از طرح شهاب گفت: دانش‌آموزانی که در این طرح مورد حمایت قرار می‌گیرند در سطح راهنمایی تحصیل می‌کنند که در سایر استان‌ها مانند خراسان‌رضوی سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: انتظار می رود آموزش و پرورش استان و سایر ارگان‌ها از این طرح حمایت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: با توجه به اینکه زمان در اجرای این طرح در اولویت قرار دارد و عملا فاز اول آن به لحاظ زمانی به اتمام رسیده است حمایت جدی از آن حائز اهمیت است که علاوه بر آموزش و پرورش باید سایر ارگان‌ها نیز ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/690011/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول