اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

خبرنگاران با پیگیری از مسکن بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد نگاه ویژه‌ای به اصحاب رسانه دارد و خبرنگاران با پیگیری می‌توانند مشکل مسکن خود را رفع کنند.

خبرنگاران با پیگیری از مسکن بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با اشاره به مسئله مسکن خبرنگاران و ماه‌های پایانی حضور خود در شهرداری مشهد اظهار داشت: خبرنگاران و اهل مطبوعات با فعالیت بی‌شائبه خود در حوزه انتشار اخبار شفاف و صحیح مورد توجه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری مشهد هستند.

وی افزود: مسکن خبرنگاران از مسائلی است که نیاز به پیگیری داشته و مسئله لاینحل نیست؛ درخواست سازمان‌یافته خبرنگاران نقش مؤثری در تحقق و بهره‌مندی مطالبه خبرنگاران در حوزه مسکن دارد.

پژمان با بیان اینکه شهرداری در راستای تعالی خبرنگاران گام مؤثر بر‌می‌دارد خاطر نشان کرد: ارائه واحد‌های مسکونی به خبرنگاران و اهل‌رسانه و مطبوعات نیاز اساسی این قشر خبری جامعه به‌شمار می‌رود و دستگاه‌های مرتبط با این امر از جمله شهرداری باید به تحقق آن مبادرت کنند.

شهردار مشهد تصریح کرد: یکی از مشکلات اصحاب رسانه سازمان ‌نیافته بودن آنان است؛ خبرنگاران با تجمع و ارائه و مطالبه‌گری سازمان‌یافته می‌توانند بهتر و شفاف‌تر خواسته خود را در این حوزه بیان و انعکاس دهند.

پژمان تاکید کرد: در ماه‌های پایانی با چشم‌پوشی از سازمان‌یافتگی خبرنگاران به شکل موردی و با پیگیری از طریق روابط‌ عمومی شهرداری مشهد می‌توانند بهره‌مندی از واحد‌های مسکونی خبرنگاران را پیگیری کنند.

شهردار مشهد مسکن خبرنگاران را با شرط پیگیری اصحاب رسانه مسئله‌ای اجرایی و محقق دانست.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول