اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20:

پل عابر پیاده پرترددترین تقاطع منطقه 20 به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از بهره برداری شصت و نهمین پل عابر پیاده این منطقه در چهارراه تقی‌آباد جاده ورامین خبر داد.

پل عابر پیاده پرترددترین تقاطع منطقه 20 به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به رفع گره ترافیکی چهارراه تقی‌آباد جاده ورامین و افزایش سرعت خودروهای سبک و سنگین عبوری گفت: به منظور حل مشکل عبور عرضی عابران، شصت و نهمین پل هوایی این منطقه به طول 45 متر در ضلع شمال چهارراه تقی‌آباد نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تقاطع مورد اشاره را به عنوان پرترددترین محورهای عبوری منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز و درخواست شهروندان مبنی بر رفع گره ترافیکی این تقاطع، عملیات اصلاح هندسی و تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی آن محل انجام شد که ایمن سازی و امکان دسترسی محلی به شهرک علائین از اهداف مهم این اقدام بوده است.

وی به اهمیت افزایش ایمنی شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر منطقه 20 دارای سه پل عابر پیاده مکانیزه در سه نقطه کلیدی شهر از جمله میدان شهدای شاملو، بلوار دستواره و مترو جوانمرد قصاب است.

انتهای پیام/2462/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول