اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ‌پیرانشهر در مجلس خبر داد

‌استفاده‌ 150 هزار کلاس درس از بخاری نفتی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ‌پیرانشهر در مجلس گفت: 150 هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که این امر یک زنگ هشدار برای ما‌ست.

‌استفاده‌ 150 هزار کلاس درس از بخاری نفتی

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده در آتش‌سوزی مدرسه‌ای در شین‌آباد پیرانشهر فوت کرده است با تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و مردم آذربایجان غربی‌ اظهار داشت: ‌عصر امروز وزیر آموزش و پرورش به برخی سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد.

رسول خضری تصریح کرد: از مباحث مهم مطرح شده در این زمینه استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد و مناسب در مدارس بود که وزارت آموزش و پرورش مکلف شد در مدارس از سیستم گرمایشی مناسب استفاده کند.

وی اعلام کرد: 150 هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که این امر یک زنگ هشدار برای ما‌ست.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با اشاره به هزینه‌های درمانی این دانش‌آموزان تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف شد تا زمان بهبود دانش‌آموزان کل هزینه درمان آنها را تامین کند.

خضری با اشاره به موضوع اشتغال این کودکان افزود: با توجه به وضعیت جسمانی این دانش‌آموزان درخواست اشتغال آن‌ها پس از اخذ دیپلم یا مدرک دانشگاهی را خواستار شدم که با مقاومت عده‌ای مواجه شد و مقرر شده این درخواست به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شود و تصمیم‌گیری‌های نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/61001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول