اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پوشش فراگیر مراسم عزاداری زنجانی‌ها در سال‌جاری/احداث 12 هزار مسکن مهر

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: پوشش خبری مراسم عزاداری مردم زنجان امسال فراگیرتر از سال‌های گذشته بود.

پوشش فراگیر مراسم عزاداری زنجانی‌ها در سال‌جاری/احداث 12 هزار مسکن مهر

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه‌های ماه محرم در زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری همه هیئت‌های مذهبی استان در اجرای برنامه‌های عزاداری استان خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت زنجانی‌ها با حضور در مراسم عزاداری هشتم و یازدهم محرم نمود بیشتری می‌یابد، افزود: شور و نشاط مردم برای حضور در این مراسم وصف‌ناپذیر است.

استاندار زنجان با اشاره به ایجاد فضای مطلوب عزاداری در استان تصریح کرد: کار و تلاش دست‌اندرکاران از جمله نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حرکت دسته عزاداری مردم زنجان در هشتم و یازدهم محرم در حال حاضر تنها در جغرافیای استان خلاصه نمی‌شود، افزود: این حرکت در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد.

رئوفی‌نژاد پوشش خبری مراسم سال‌جاری را فراگیرتر از سال‌های گذشته دانست و افزود: اکیپ‌های خبری و رسانه‌ای نماد مطلوبی از این مراسم را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه مساجد حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان زیر نظر اوقاف و امور خیریه هستند، افزود: نذورات جمع‌آوری شده نیز از این طریق هزینه می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای یک‌هزار و 600 پروژه در سال‌جاری در استان خبر داد و افزود: بیشترین پروژه‌ها مربوط به پروژه‌هایی است که نیاز به تکمیل شدن دارد.

وی با بیان اینکه 430 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این پروژه‌ها با اعتبارات استانی، ملی – استانی و ملی اجرایی می‌شود.

رئوفی‌نژاد از تخصیص 30 درصد اعتبارات استان تاکنون خبر داد و گفت: از این میزان 18.5 درصد دارای نقدینگی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی با تعیین اولویت در استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص اعتبارات لازم، همه پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

*احداث 12 هزار مسکن مهر در سال‌جاری در زنجان

استاندار زنجان احداث 12 هزار واحد مسکن مهر را از تعهدات استان در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: تا پایان خرداد ماه سال آینده این واحدها به مردم تحویل داده می‌شود.

وی نرخ بیکاری استان را 8.7 دهم عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه اشتغال برای 24 هزار نفر از تعهدات استان است که تاکنون برای 17 هزار نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

رئوفی‌نژاد از تحقق 60 درصدی میزان اشتغال استان خبر داد و افزود: تا پایان سال اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول