اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دشمن قطعا جنگ نظامی با ما را تجربه نمی‌کند

استفاده از سناریوهای متعدد جنگ روانی برای تضعیف اعتماد مردم به نظام

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن قطعا جنگ نظامی با ما را تجربه نخواهد کرد اما تلاش می‌کند با استفاده از بستر انتخابات، سناریوهای متعددی را از جهت جنگ روانی طراحی و اجرا کند.

استفاده از سناریوهای متعدد جنگ روانی برای تضعیف اعتماد مردم به نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در جمع فرماندهان بسیج و نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروهای مسلح باید با هوشیاری بیشتر و استفاده از تمام امکانات برای پوشش قابلیت‌های یکدیگر کمک کنند تا کشور به آرامی وارد فضای انتخابات شود و مردم در این فضای آرام گزینه مورد نظر خود را که قطعا مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل خواهد بود انتخاب کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری به تبیین چالش‌های پیش رو در مقطع منتهی به این انتخابات و پس از برگزاری آن پرداخت.

بیگی با بیان این‌که انتخابات ریاست جمهوری در ایران از جمله حوادث سرنوشت‌ساز منطقه محسوب می‌شود، افزود: دشمن تلاش خواهد کرد از بستر این انتخابات برای تلافی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه استفاده کند.

وی با اشاره به توان بالای نظامی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: اسراییل به نمایندگی از قدرت‌های غربی در غزه حضور یافت اما قدرت نرم و جنگ‌افزارهای پیشرفته جمهوری اسلامی ایران این رژیم را مجبور به آتش‌بس کرد.

بیگی استعفای وزیر جنگ اسراییل را نشانه سرشکستگی این رژیم در جنگ غزه دانست و با اشاره به اذعان سران حماس به نقش ایران در پیروزی مقاومت اظهارداشت: ما در این جنگ توانستیم قدرت نظامی خود و دشمن را برآورد کنیم و اگر حمله نظامی به مرزهای ما صورت گیرد موشک‌های فجر 5 که در جنگ غزه استفاده شد به موشک‌های قدرتمندتری تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمن به هر نحوی به دنبال تلافی این شکست است، افزود: دشمن قطعا جنگ نظامی با ما را تجربه نخواهد کرد اما تلاش می‌کند با استفاده از بستر انتخابات، سناریوهای متعددی را از جهت جنگ روانی طراحی و اجرا کند.

وی با یادآوری این نکته که در مقطع انتخابات هر حادثه معمولی می‌تواند به دستاویز دشمن برای تضعیف اعتماد مردم به نظام تبدیل شود، تاکید کرد: در این شرایط ما بیش از پیش به هوشیاری نیروهای امنیتی و تکیه بر مردم و جلب احساس مسئولیت مردم برای تامین امنیت جامعه نیازمندیم.

بیگی افزود: مردم ایران در انتخابات آینده در فضایی آرام حماسه بزرگتری را نسبت به انتخابات‌های گذشته خواهند آفرید.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: قطعا با همدلی نیروهای بسیج و نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها در تبعیت از رهبر معظم انقلاب از این گذرگاه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد .

انتهای پیام/60001/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول