اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

برگزاری 302 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال‌جاری تاکنون 302 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان استان برگزار شده است.

برگزاری 302 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان در کردستان

فرهنگ ملک‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با عناوین مختلف و با شرکت فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد.

وی به تعداد شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها شش هزار و 690 نفر معادل 672 هزار و 966 ساعت شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد افراد شرکت‌کننده 4 هزار نفر در دوره‌های تخصصی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی شرکت کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و نیروی انسانی اداره‌کل اموزش و پرورش استان کردستان کل دوره آموزشی برگزار شده در سال گذشته را یک میلیون و 818 هزار و 528 ساعت عنوان کرد و یادآور شد: به طور میانگین هر نفر 70 ساعت در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

به گفته ملک محمدی بیشتر دوره‌های آموزشی برگزار شده در راستای استقرار ساختار جدید آموزشی 3 ـ 3 ـ 6 و آمادگی معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی با کتب جدید‌التالیف و معلمان جدید الورود برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ساختار جدید آموزشی 3 ـ 3 ـ 6 از سال‌تحصیلی جاری در سطح مدارس استان آغاز شد و دانش‌آموزان ابتدایی امسال در شش مقطع مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/79007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول