اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار معتاد دارد / صدا و سیما به میدان بیاید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این استان 10 هزار معتاد دارد، از دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صدا و سیما خواست که نقش خود را به درستی برای فرهنگ‌سازی ایفا کنند.

کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار معتاد دارد / صدا و سیما به میدان بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر اعضای کارگروه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

غلامعلی رضوانی اظهار کرد:‌ با استفاده از عقل و شرایط کنونی و بستر‌های پیش آمده باید پرسید که چه کار باید کرد اعتیاد مهار شود و جوانان ما کمتر تمایل به این مواد داشته باشند و جامعه سالم و به دور از هر گونه آسیب و معضل داشته باشیم که توجه به این موارد نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آرمان و هدف اصلی این کارگروه را ریشه‌کنی اعتیاد عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و اعضای کارگروه باید سعی بر ریشه‌کن کردن معضلات در سطح جامعه داشته باشند که نیازمند همت مضاعف دستگاه‌ها است.

رضوانی به 80 هزار تن تجارت مواد مخدر افغانستان در ایران اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی شهدای زیادی در عرصه استکبار جهانی و مبارزه با جنگ نرم تقدیم اسلام کرده، وظیفه تمام آحاد جامعه و مسئولین پاسداشت ارزش‌های نظام است.

وی تصریح کرد: در سطح کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار نفر معتاد وجود دارد که این یعنی 10 هزار متقاضی مواد مخدر با وجود برنامه‌های نیروی انتظامی جهت مقابله با جامعه هدف در سطح استان باید از استعدادها و توانمندی‌های بهره گرفته شود تا مهار این معضل امکان‌پذیر شود.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وجود چنین آمار بالا در این استان بسیار نگران کننده بوده و حداقل 70 درصد مردم به نوعی با امر اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند و هدف ما باید استفاده از حداکثر ظرفیت‌های صدا و سیما و میزان اعتماد مردم به منظور اطلاع رسانی از سوی آن‌ها باشد.

رضوانی استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت مهار اعتیاد را 100 درصد عنوان کرد و گفت: صدا و سیما در تمامی زمینه‌ها تاثیرگذار بوده و سازمان‌های بهزیستی و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های متولی امر اعتیاد اقدامات لازم جهت کاهش اعتیاد و مقابله با آن را اعمال کنند.

وی تصریح کرد:‌ تحرک اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردم برای جلوگیری از اعتیاد مهم بوده باید پرسید با استفاده از بسترها و امکانات موجود چه کار کنیم تا اعتیاد به سوی تنزل پیش رود که توجه به آن نیازمند همت و همراهی عوامل اجرایی و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

انتهای پیام/2571/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول