اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

ضرورت مقاوم‌سازی مسکن فرهنگ‌سازی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی و آسیب‌پذیری کمتر باید ضرورت مقاوم‌سازی مسکن در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

ضرورت مقاوم‌سازی مسکن فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی دوشنبه‌شب در آئین نکوداشت خدمات داوطلبان هلال احمر بشرویه اظهار کرد: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در سطح کشور بسیار گسترده است و داوطلبان و امدادگران پرتلاش همواره در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: امروزه فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر بر هیچ کس پوشیده نیست و در امدادرسانی و کمک به مناطق آسیب‌دیده و مشارکت در کمک‌رسانی به نیازمندان پیشگام هستند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیری دارند، افزود: فراگیری آموزش‌های امداد و نجات و ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی برای تمام اقشار جامعه ضرورت دارد.

پورسلطانی تصریح کرد: اگر همه اقشار جامعه آموزش‌های لازم را فرا بگیرند در مواقع بروز حادثه، آسیب‌دیدگان به شکل اصولی و سریع به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

وی اظهار کرد: علاوه بر فراگیری آموزش‌های امداد و نجات، مقاوم‌سازی مسکن از راه‌هایی است که از خطرات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی پیشگیری کرده و در زمان بروز حادثه نیز آسیب‌های کمتری به افراد وارد می‌شود.

فرماندار بشرویه تأکید کرد: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی و آسیب‌پذیری کمتر باید ضرورت مقاوم‌سازی مسکن در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

پورسلطانی گفت: در زلزله اخیر زهان خراسان‌جنوبی عدم توجه به مقاوم‌سازی ساختمان‌ها از دلایل مهم تخریب و خسارت به ساختمان‌ها بود.     

در ادامه این مراسم از 12 عضو داوطلب جمعیت هلال احمر بشرویه با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول