اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان اعلام کرد

تشکیل شوراهای امر به معروف در تمامی صنوف و ادارات کردستان

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیا کردستان گفت: شوراهای امر به معروف در تمامی صنوف، اقشار و ادارات استان که این شورا در آنها وجود نداشته باشد، تشکیل می‌شود.

تشکیل شوراهای امر به معروف در تمامی صنوف و ادارات کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر زمینه را برای جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی و برخی انحرافات به درون جامعه فراهم می‌کند.

به گفته وی، بر همین اساس، ستاد احیای استان به دنبال راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات، صنوف، روستاها و محلات استان است و با تمام توان این مهم را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان سازماندهی تیم‌های تذکر لسانی را یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد خواند و تصریح کرد: این تیم‌ها با فعالیت خویش فرهنگ تذکر لسانی را در جامعه نهادینه خواهند کرد.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: برای گروه‌ها و تیم‌های تذکر لسانی آموزش‌های لازم پیش‌بینی شده است و برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی به یکی دیگر از برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی دفتر حمایت حقوقی و قضائی به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های ستاد دنبال می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان همچنین به برنامه‌های انجام شده در طول مدت اخیر اشاره و فعال کردن قسمت روابط عمومی، اجرای برنامه‌های مختلف و موثر در طول هفته احیا، سازماندهی نیروهای ستادی، معرفی رابط معاونت‌ها با ستاد و انتشار ماهنامه راه رستگاری را از جمله برنامه‌های ستاد احیای استان در چند مدت اخیر برشمرد.

انتهای پیام/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول