اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه تکاب:

مخاطب‌شناسی مهم‌ترین اصل در تبلیغ سایبری است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه تکاب گفت: مهم‌ترین اصل توسعه تبلیغ دین در فضای مجازی تسلط مبلغان به اصول مخاطب‌شناسی است.

مخاطب‌شناسی مهم‌ترین اصل در تبلیغ سایبری است

حجت‌الاسلام محمدرضا عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسالت طلاب همانند گذشته این است که با استناد به توان علمی، فقهی و دینی خود در برابر تهاجم بدخواهان اسلام ایستادگی کنند.

این مسئول با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های تبلیغ صحیح دین برای مقابله با آسیب‌‌های تهاجم فرهنگی گفت: مانع اصلی ورود تخصصی طلاب و روحانیان در فضای مجازی نبود امکانات زیرساختی در مراکز حوزوی است.

وی با تأکید بر فراوانی و پیچیدگی انواع هجمه فرهنگی از سوی دشمنان، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود رسالت طلاب برای زدودن انحراف و شبهات دینی به مراتب سنگین‌تر و خطیرتر است.

عبدی در ارتباط با تأثیر تبیین صحیح آموزه‌های دینی در شکل‌گیری گرایش‌های مذهبی کاربران، عنوان کرد: اگر تبلیغ و تبیین معارف اسلامی خالی از قصد و غرض و به نیت گسترش مضامین و مفاهیم اسلام ناب محمدی باشد بدون شک تأثیر آن بر کسانی که تشنه درک حقیقت هستند مؤثر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه تکاب با بیان اینکه تبلیغ دین در انحصار قشر خاصی نیست، اذعان داشت: مبلغ دینی باید در این امر تخصص و تعهد کافی را داشته باشد تا فعالیت‌های انجام شده به ضرر دین تمام نشود.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول