اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیاز به 160 میلیارد تومان اعتبار دارد.

بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم اظهار کرد: این بزرگراه به طول 140 کیلومتر است که قطعه اول به طول 34 کیلومتر و 36 درصد پیشرفت فیزیکی، قطعه دوم به طول 42 کیلومتر و 12 درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه سوم به طول 24 کیلومتر بوده که 13 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: دو قطعه دیگر نیز به طول‌های 15 کیلومتر و 24 کیلومتر در مرحله مناقصه است که پیمانکاران این قطعات در دی‌ماه مشخص شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

بدیعی‌مقدم افزود: کل نقاط حادثه‌خیز در این محور 40 نقطه بوده که از این 40 نقطه 23 نقطه آن قبلاً رفع شده و 10 نقطه دیگر آن از طریق منابع سازمان حمل و نقل و راهداری جاده‌ای تأمین اعتبار شد، همچنین حدوداً چند نقطه دیگر باقی مانده که با احداث باند دوم این بزرگراه این نقاط هم رفع می‌شوند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مشکلات این پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه در یک منطقه کوهستانی واقع شده و به لحاظ توپوگرافی منطقه حجم عملیات بیشتری را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: همچنین این پروژه در مسیر منطقه کشاورزی و باغداری واقع شده که تملک اراضی آن با مشکلات زیادی مواجه است و در این عملیات تسریع خواهد شد و اگر شرایط و مشکلات مالی اجازه بدهد شاهد افتتاح این پروژه عظیم در سال 1394 خواهیم بود.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول