اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله به تحصن‌کنندگان در التحریر پیش از برگزاری تظاهرات میلیونی

خبرگزاری فارس: شب گذشته افراد ناشناس به تحصن‌کنندگان در میدان التحریر که قرار است امروز تظاهرات میلیونی مخالفان مرسی در آن برگزار شود، حمله کردند.

حمله به تحصن‌کنندگان در التحریر پیش از برگزاری تظاهرات میلیونی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الشروق، شب گذشته تحصن‌کنندگان در میدان التحریر با سنگ، شمشیر، نارنجک و حتی گلوله جنگی مورد حمله قرار گرفته و طی آن بیش از 20 نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش این افراد نقاب به چهره داشتند و پس از حمله فرار کردند و نیروهای پلیس نیز موفق نشدند آنها را دستگیر کنند.

این در حالی است که قرار است امروز جبهه نجات ملی و تعدادی از گروه‌های سیاسی تظاهرات گسترده‌ای در مقابل کاخ الاتحادیه و میدان التحریر و تعدادی از میادین استان‌های مختلف در اعتراض به برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی برگزار ‌کنند.

همچنین ائتلاف گروه‌های اسلامی موافق مرسی و قانون اساسی قرار است امروز دو تظاهرات یکی در مقابل مسجد رابعه العدویه و دیگری در مقابل مسجد آل رشدان در شهر نصر واقع در شرق قاهره تحت عنوان «آری به قانون» در حمایت از مرسی برگزار ‌کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول