اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق سمنان خواستار شد

همکاری مجامع مشترک صنفی سمنان در اجرای طرح شبنم

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان همکاری مجامع مشترک امور صنفی در استان سمنان در زمینه اجرای طرح کدینگ کالاهای وارداتی را خواستار شد.

همکاری مجامع مشترک صنفی سمنان در اجرای طرح شبنم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلیرضا هاشمی ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته تخصصی پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان، از اعضای این کمیته به منظور مشارکت در اجرای مرحله نخست طرح شبنم تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح کدینگ کالاهای وارداتی یا طرح شبنم باید تمام اعضای کمیته تخصصی پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به طور جدی پیگیر امور شوند.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان افزود: تمام اعضا باید مشکلات را به صورت مکتوب به این سازمان ارسال کنند تا پس از بررسی و جمع‏آوری نسبت به رفع آنها از طریق کمیته پیشگیری و ساماندهی و دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام شود.

هاشمی خواستار همکاری مجامع مشترک امور صنفی در سطح استان سمنان در زمینه اجرای طرح کدینگ کالاهای وارداتی شد.

گفتنی است، این جلسه با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و دیگر اعضا در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد.

انتهای‌پیام/2249/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول