اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان:

10 طرح سرمایه‎گذاری در تنگستان تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان گفت: 10 طرح سرمایه‌گذاری در کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری شهرستان تنگستان تصویب شد.

10 طرح سرمایه‎گذاری در تنگستان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، پرویز شعبانی ظهر امروز در نشست کمیته کارشناسی کارگروه  اشتغال و سرمایه‎گذاری شهرستان تنگستان افزود: برای اجرا و بهره‎برداری از این تعداد طرح هفت هزار و 930 میلیارد ریال تصویب شده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحدها در بخش‎های کشاورزی از جمله مرغداری، پرواربندی، گلخانه‎ها و غیره است.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان یادآور شد: تنگستان از ظرفیت‎ها و قابلیت‎های زیادی در زمینه سرمایه‎گذاری در بخش‎های صید و صیادی، گردشگری، صنعت و معدن برخوردار است که باید با برنامه‎ریزی و بررسی‎های کارشناسی شده از این ظرفیت‎ها به نحو شایسته‎ای بهره‎برداری کرد.

وی تاکید کرد: استقرار سه شهرک صنعتی در بخش مرکزی تنگستان و دلوار بر ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری این شهرستان افزوده است و باید متولیان امر با همت بیشتر در راستای بهره‎برداری مناسب از این ظرفیت‎ها گام‎های موثر و ماندگاری بردارند.

شعبانی یادآور شد: اجرای طرح‎های متناسب با نیازها و ظرفیت‎های شهرستان تنگستان بی‎شک در رونق و شکوفایی و توسعه این شهرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت ضمن این که روند توسعه استان را شتاب بیشتری می‎دهد.

شعبانی از دستگاه‎های اجرایی شهرستان تنگستان خواست در راستای رفع موانع  و مشکلات سرمایه‎گزاران در این شهرستان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول