اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تعیین نرخ منطقی برای آب‌های گرم تسهیل‌کننده سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل تعیین نرخ منطقی برای آب‌های گرم و ارائه راهکارهای مناسب برای قیمت‌گذاری را تسهیل‌کننده سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل اعلام کرد.

تعیین نرخ منطقی برای آب‌های گرم تسهیل‌کننده سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با مدیران شرکت سهامی آب منطقه‌ای و مدیرعامل آب درمانی ایرانیان سرعین اظهار داشت: باید با تعیین نرخ  منطقی قیمت آب‌های گرم و ارائه راهکارهای مناسب برای قیمت‌گذاری تا 100 سال دیگر، زمینه مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاری در استان فراهم کنیم تا سرمایه‌گذار نیز از سود‌آوری طرح خود مطمئن شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به لحاظ نبود شاخص مناسبی برای تعیین نرخ آب گرم اغلب سرمایه‌گذاران نمی‌توانند برای سال‌های آتی برآورد دقیقی از سوددهی سرمایه خود داشته باشند و این عامل سبب می‌شود که سرمایه‌گذاری در طرح‌های استان به کندی پیش رود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: برای حل این مشکل، معاونت برنامه‌ریزی استانداری بایستی طی جلسه‌‌های کارشناسی و تخصصی، شاخص مناسبی را برای نرخ بلیت آب‌های گرم و همچنین بهای آب واگذاری به طرح‌ها تدوین کند تا سرمایه‌گذار نیز با اطمینان خاطر بتواند سود‌آوری سرمایه‌گذاری خود را برآورد کند.

این مسئول تصریح کرد: این امر می‌تواند به رونق اقتصادی صنعت گردشگری استان اردبیل کمک کند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه ما موظفیم برای سرمایه‌گذاران اطمینان‌ خاطر ایجاد کنیم، ابراز داشت: از هر ایده‌ای که به تحقق این مهم کمک کند استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با دستور استاندار اردبیل مقرر شد کارگروهی توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری و با حضور دستگاه‌های دخیل تشکیل و شاخص مناسبی برای تعیین بهای آب گرم واگذاری به طرح‌های سرمایه‌گذاری استان تدوین شود.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول