اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در مشهد

همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی اسلامی آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی اسلامی ظهر امروز در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.

همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی اسلامی آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی اسلامی بعد از ظهر امروز در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.

دبیر علمی همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی و اسلامی در ابتدای این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف تبیین خصوصیات هنرهای ایرانی و اسلامی و چگونگی نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در هنرهای اصیل ایرانی در بخش‌های مختلف توسط واحد هنرپژوهی رضوان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شده است.

محسن طبسی افزود: ارائه دستاوردها، تجربیات و نتایج فعالیت‌‌های پژوهشی اساتید و پژوهشگران، بررسی وضعیت فعلی این فعالیت‌ها در زمینه هنرهای ایرانی و اسلامی، تحلیل و دستیابی راهکار برای رفع آسیب‌ها و کمبودهای موجود در زمینه پژوهش در هنرهای ایرانی اسلامی از دیگر اهداف این همایش است.

60 اثر از اساتید دانشگاه و دانشجویان مراکز آموزش عالی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 54 مقاله و شش اثر نیز پایان‌نامه‌های دانشگاهی هستند.

از مجموع آثار ارسالی هشت اثر در قالب سخنرانی طی دو روز برگزاری همایش ارائه می‌شود و چهار اثر به عنوان آثار برتر معرفی می‌شود.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول