اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

ثبت اطلاعات 2700 هنرمند در سامانه اداره ارشاد اسلامی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اطلاعات 2 هزار و 700 نفر از هنرمندان استان زنجان در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

ثبت اطلاعات 2700 هنرمند در سامانه اداره ارشاد اسلامی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در بازدید استاندار زنجان از فرهنگسرای امام خمینی (ره) اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظرفیت بسیار بزرگی دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات 400 نفر از شاعران استان زنجان در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: اطلاعات 2 هزار و 700 نفر از هنرمندان استان نیز وارد سامانه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنرمندان استان زنجان به نیروهای جوان و علاقه‌مندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند، اضافه کرد: این هنرمندان در رشته‌های مختلف معرق، نمایش، تئاتر و ... در مجموعه فرهنگسرای امام خمینی (ره) فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 42 انجمن فعال در فرهنگسرای امام خمینی (ره) فعال شده است، تصریح کرد: اگر این انجمن‌ها در همه شهرستان‌ها تشکیل شود، تعداد آنها به 70 انجمن می‌رسد.

سهندی با بیان اینکه 37 موسسه قرآنی فعال در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: 12 مورد از موسسات نیز فرایند کسب مجوز فعالیت را طی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجوز 22 نشریه در استان زنجان اخذ شده است، یادآور شد: در حال حاضر هشت مورد از این نشریات وارد عرصه مطبوعات شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت نشریه‌های جدید تاثیر بسیار زیادی در حوزه فرهنگ داشته است، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مطبوعات به این نشریات اشاره شده بود.

وی در زمینه احداث هنرستان پسرانه در شهر زنجان با بیان اینکه این هنرستان از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است، ادامه داد: در مجموع سه هنرستان در زنجان کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول