اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

بررسی خسارت سیل استان بوشهر با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: خسارات بارندگی و جاری شدن سیل در استان بوشهر با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

بررسی خسارت سیل استان بوشهر با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی در نشست هماهنگی وضعیت خسارات بارندگی اخیر در استان بوشهر اظهار داشت: بارندگی و جاری شدن سیل خسارات قابل توجهی به زیربناهای مختلف و مردم وارد کرد که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر مستندسازی خسارات اخیر گفت: لازم است همه اعضای مدیریت بحران از مراحل مختلف پیشگیری، امدادی و آمادگی با مستندسازی و ارائه به اعضای کمیسیون عمران مجلس اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با قدردانی از اعضای مدیریت بحران استان که در جاری شدن سیل اقدامات موثری انجام دادند، گفت: بارندگی اخیر هر چند خساراتی ببار آورد ولی موجب شد سفره‌های آب زیرزمینی تقویت شود و سد و بندهای ذخیره آب پر شوند.

رستمی افزود: این بارندگی میزان حجم ذخیره آب در سد رئیسعلی دلواری را تا 204 میلیون مترمکعب افزایش داد و حجم ذخیره آب پشت بندهای آبخیزداری را تا 70 میلیون مترمکعب رساند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: این بارندگی اگر چه موجب تلطیف هوا و شادابی زمین و اراضی کشاورزی شد ولی به جاده‌ها و تأسیسات آب، برق و امور زیربنایی و منازل روستایی و شهری خساراتی وارد کرد که به دنبال ارزیابی میزان خسارات هستیم.

وی گفت: در شهرهای زیر 12 هزار نفر جمعیت که خسارت به منازل آنان وارد آمده است 12 میلیون و 500 هزار تومان وام با بهره کم پرداخت می‌شود و آن بخش از افرادی که خسارات قابل توجهی دیده‌اند، کمک‌های بلاعوض به آنها خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول