اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

پیگیری و حل مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور بی‌واسطه در بین مردم وسیله‌ای برای جلب مشارکت بیشتر مردم در اجرای فعالیت‌های دولت می‌باشد.

پیگیری و حل مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمود میری با حضور در شهرک جهاد «شهر زاهدان» و دیدار با اهالی این شهرک اظهار داشت: همه مسئولان در تلاش هستند تا در پیگیری و حل مشکلات مردم گامی مؤثر برداشته شود.

وی افزود: حدود 20 سال از واگذاری زمین‌های اراضی جهاد می‌گذرد و در این مدت اقدامات متعددی توسط مسئولان انجام شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از زمان انتصاب بنده به عنوان معاون استاندار، به دفعات مکرر از این شهرک بازدید کرده‌ام و در صدد رفع مشکلات اهالی این شهرک بوده‌ام.

میری با اشاره به اینکه در این منطقه حدود 5 هزار واحد مسکونی واگذار شده است، گفت: در حال حاضر مردم این شهرک در یک‌هزار واحد مسکونی سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه پنج واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان از خدمات زیربنایی مثل آب، برق و مخابرات محروم هستند، بیان داشت: مسئولان مربوطه باید نحوه ارائه خدمات به منطقه را بررسی و در اسرع وقت اجرا کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان از مقابله با سودجویان و دلالان زمین خبر داد و افزود: چنانچه برخی از افراد سودجو با نیت افزایش نرخ زمین و خانه بخواهند باعث ایجاد افزایش قیمت در بازار مسکن شوند، دولت نیز با ابزارهای مدیریتی خود وارد عمل شده و از افزایش بی‌رویه نرخ زمین و خانه جلوگیری خواهد کرد.

میری با اشاره به اینکه سازندگی در این منطقه باید به صورت قانونی و هدفمند اجرا شود، بیان کرد: برای مسکن‌دار کردن مردم و به ویژه اقشار کم درآمد تنها به یک روش اکتفا نخواهیم کرد و روش‌های مختلف ساخت مسکن با مشارکت تعاونی‌ها، انبوه‌سازان و واگذاری زمین به صورت گروهی را برای ساخت مسکن در حال اجرا داریم.

همچنین این دیدار که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان برگزار شد جمعی از اهالی شهرک جهاد نیز به ارائه مشکلات مردم این منطقه پرداختند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول