اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان

مانور تمرین امداد زمستانی در کرج برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز با حضور دستگاه‌های خدمات و امدادرسانی مانور تمرین امداد زمستانی در کرج برگزار شد.

مانور تمرین امداد زمستانی در کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده شهردار کرج ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مانور زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مانور با هدف شناساندن پتانسیل‌های دستگاه‌های خدمات و امدادرسان انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زمستان دستگاه‌های خدمات‌رسان باید آمادگی‌های لازم را به منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم داشته باشند لذا این مانور به منظور شناساندن ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف به مردم در سطح شهر برگزار شد.

وی گفت: در این مانور انواع ماشین‌آلات شامل لودر، گریدر، لجن‌کش، نمک‌پاش، برف‌روب، بابکت، کامیون و بیل مکانیکی تمرین آمادگی کردند.

آقازاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری کرج حدود 560 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین خدماتی را در اختیار دارد، افزود: میزان تجهیزات و ماشین‌آلات این شهرداری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه کلانشهر کرج نیازمند توسعه خدمات‌رسانی‌ها است، تصریح کرد: البته این تعداد ماشین‌آلات نیز تا استانداردها فاصله دارد لذا باید تمهیدات اساسی به منظور افزایش تجهیزات و ماشین‌آلات خدماتی انجام دهیم.

*در هر منطقه شهری کرج بین 2 تا 3 پایگاه زمستانی فعال شد

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به فعال شدن 2 تا 3 پایگاه زمستانی در هر منطقه از شهرداری کرج خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و براساس میزان جمعیت انجام شده است.

آقازاده اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم میزان خدمات را در شهرداری با استانداردها نزدیک سازیم 10 دستگاه خودرو سنگین برای خدمات شهری نیز خریداری شده است.

وی هزینه صرف شده برای خرید این ماشین‌آلات را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این ماشین‌آلات تا دو ماه آینده وارد ناوگان موتوری کرج می‌شوند.

در این مانور تیم‌های مختلفی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی، راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات هلال‌احمر و آتش‌نشانی کرج حضور داشتند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول