اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

تصادفات فوتی در استان مرکزی 5 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کاهش پنج درصدی تصادفات منجر به فوت از ابتدای امسال در استان خبر داد.

تصادفات فوتی در استان مرکزی 5 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهور کشور کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت را در سال جاری هدفگذاری کرده که امید می‌رود بتوانیم با همکاری مردم در استان نیز شاهد دستیابی به این مهم باشیم.

وی تصریح کرد: در ماه جاری میزان کشته‌شدگان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در ماه گذشته نیز تصادفات منجر به فوت 37 درصد کاهش داشت، بیان داشت: در نیمه نخست امسال میزان تصادفات در استان بسیار بالا بود که خوشبختانه در نیمه دوم شاهد کاهش تصادفات هستیم.

حسنی خاطرنشان ساخت: بیشترین تصادفات رخ داده امسال در راه‌های شهرهای ساوه، و زرندیه بوده سپس در شهرهای شازند، اراک، دلیجان و خمین می‌باشد.

وی از شناسایی 117 نقطه حادثه‌خیز در این استان خبر داد و بیان داشت:  ایمن‌سازی این نقاط نقش به سزایی در کاهش تصادفات دارد که اصلاح و ایمن‌سازی آنها نیازمند اعتبارات مناسب است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: متاسفانه استان مرکزی از نظر تجهیزات الکترونیکی در راه‌ها از استان‌های درجه دو و سه نیز فقیرتر است که افزایش این تجهیزات امری ضروری است.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول