اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کامیاران

جشنواره فرهنگی ره‌آورد راهیان‌نور برگزار شد/ اعزام 200 کامیارانی به راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ره‌آورد راهیان‌نور برای نخستین بار با حضور جمعی از مسئولین و مردم در کامیاران برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ره‌آورد راهیان‌نور برگزار شد/ اعزام 200 کامیارانی به راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه شهرستان کامیاران صبح امروز در این همایش که در سالن سینمای سپاه کامیاران برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف‌ها برنامه فرهنگی و ارزشی راهیان نور با همکاری سپاه پاسداران و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد.

محمدرضا  شرفبیانی ترویج روحیه ایثار و شهادت را مهم‌ترین عامل ماندگاری ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب اسلامی در جامعه دانست و افزود: هر اقدامی که برای ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ ایثارگری صورت می‌گیرد، گام مهمی در جهت توسعه معنوی و فرهنگی جامعه است.

وی تصریح کرد: نسل امروز باید با زبان امروز با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شوند و اعزام دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم جامعه به اردوهای راهیان نور مسیر تحقق این مهم را تسهیل می‌کند.

شرفبیانی سهمیه شهرستان در اعزام کاروان راهیان‌نور در سال‌جاری را 3 هزار و 190 نفر عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 997 نفر از این تعداد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

به گفته وی، یک‌هزار و 327 نفر از کل سهمیه اعزامی‌های راهیان نور این شهرستان مربوط به بسیج دانش‌آموزی است که تاکنون 572 نفر از این تعداد به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 6 هزار و 190 نفر از مردم کامیاران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال گذشته اضافه کرد: 2 هزار و 162 نفر از این تعداد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند.

وی در پایان از اردوهای راهیان نور به عنوان حرکتی عظیم فرهنگی نام برد و افزود: ماندگار کردن فرهنگ دفاع مقدس، فراهم کردن زمینه بازدید نسل‌های جوان از مناطق عملیاتی توسط مدیران و مسئولان، عبرت‌گرفتن و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آینده‌سازان جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نور است.

انتهای پیام/79002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول