اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه خبر داد

دستگیری 16 متجاوز مرزی در سواحل استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از شناسایی و دستگیری 16 متجاوز مرزی در سواحل استان بوشهر خبر داد.

دستگیری 16 متجاوز مرزی در سواحل استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل گشت خودرویی پست کنترل و مراقبت مرزی دریایی بیدو این فرماندهی در حین گشت زنی و حفظ و حراست از سواحل آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، موفق به شناسایی و دستگیری 16 نفر متجاوز مرزی تبعه کشور افغانستان که فاقد هرگونه مدارک شناسایی بودند شدند.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد، متجاوزین، به صورت غیر قانونی از مرزهای شرقی وارد کشور شدند که با هوشیاری دریابانان این استان شناسایی، دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضایی برای تردد از کشور تحویل اردوگاه اتباع بیگانه استانداری شدند.

توقیف خودرو حامل تجهیزات نظامی در بوشهر

فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر نیز از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ده‌ها دستگاه تجهیزات نظامی توسط ماموران پست و کنترل مراقبت مرزی دریایی دلوار خبر داد.

علمدار باقری صبح امروز به خبرنگاران گفت: ماموران پست و کنترل مراقبت مرزی دریایی بندر دلوار این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی و بازرسی از خودروهای سطح پست کنترل، موفق به کشف و ضبط تعداد 96 دستگاه بیسیم دستی ساخت کشور چین به همراه متعلقات آن، از یک دستگاه جرثقیل که در امر تخلیه بار از شناوران فعالیت داشت، شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر اضافه کرد: بلافاصله راننده جرثقیل شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده، اظهار داشت: من در حال کار با جرثقیل بودم، که فردی به هویت (الف-م) که او را می‌شناختم به من مراجعه و خواست دو کارتن که من نمی‌دانستم داخل آن چه هست را برای دقایقی در جرثقیلم نگهداری کنم، اما پس از گذشت ساعت‌ها وی برنگشت و من در حال استراحت بودم که توسط ماموران دریابانی دستگیر شدم.

وی همچنین بیان داشت: در این زمینه تلاش برای شناسایی و دستگیری (الف-م) توسط ماموران دریابانی آغاز و کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول