اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی گیلان:

تعامل دولت و بخش خصوصی موجب پیشبرد اهداف اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با تاکید بر ضرورت توجه دولت به بخش خصوصی، گفت: تعامل بین دولت و بخش خصوصی موجب پیشبرد اهداف اقتصادی کشور می‌شود.

تعامل دولت و بخش خصوصی موجب پیشبرد اهداف اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان در جمع فعالان اقتصادی گیلان در محل اتاق بازرگانی استان فعالیت بخش خصوصی در کشور را امری ضروری دانست و اظهار کرد: ارتباط بخش‌های خصوصی را باید به‌هم اتصال دهیم.

وی با بیان اینکه تعریف خاصی از خصوصی بودن نداریم، ابراز کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور ارتباط واحدهای تولیدی و بازرگانی بسیار مهم است.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان توجه و حمایت بیشتر دولت به بخش خصوصی و تولید داخلی را موجب بی‌تاثیرخواندن تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: بخش‌خصوصی می‌تواند بازوی توانمند دولت شود و مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین نیز در مراسم مذکور رویکرد دو طرفه تعاملی را در برطرف کردن مشکلات اقتصادی تاثیرگذار دانست.

محمد هاشم بت‌شکن، با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار کرد: بانک اقتصاد نوین سعی در کمک به اقتصاد کشور و تامین منابع جامع دارد.

وی اذعان کرد: حدود یک‌هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات صرف پروژه‌های ساختمانی‌ مسکونی ارزان قیمت پرداخت شد.

بت‌شکن صنایع غذایی و دارویی را هدف بانک اقتصاد نوین ذکر کرد و گفت: در این حوزه حدود 3 هزار و 268 هزار ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی بخش تولید خودرو و خدمات را از بخش‌های اشتغال‌آفرین اقتصاد کشور خواند و تصریح کرد: بانک اقتصاد نوین تامین مالی این حوزه را با پرداخت حدود 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بر عهده گرفته است.

این مسئول، تامین مالی پیمانکاران بزرگ کشور و صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های پیمانکاری را از دیگر اقدام‌های بانک اقتصاد نوین بیان کرد.

وی بانکداری شرکتی را همگام با نظام بانکداری جهانی نامید و خاطرنشان کرد: ارائه راه‌حل‌های جامع، یکپارچه و خاص از ماموریت‌های بانکداری شرکتی است.

در جلسه مذکور فعالان اقتصادی استان به بیان مشکلات حوزه خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر شدند.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول