اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان:

کمیته فوتسال به جایگاه نایب رئیسی فدراسیون ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از ارتقاء جایگاه فوتسال از کمیته به نایب رئیسی این فدراسیون خبر داد.

کمیته فوتسال به جایگاه نایب رئیسی فدراسیون ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی کفاشیان در حاشیه حضور در مجمع انتخابات هیئت فوتبال در شهر مقدس قم فوتسال کشورمان را قدرت اول فوتسال آسیا نام برد و اظهار داشت: با اینکه در جام جهانی نتیجه نگرفتیم و در جام ملت‌های آسیا سوم شدیم اما هنوز هم تیم اول آسیا هستیم.

وی ادامه داد: اخیرا با تغییراتی در کمیته فوتسال که منجر به جدایی عباس ترابیان از این کمیته و آمدن رضا افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شد، انتظار ما این است که شاهد اتفاقات و تحرکات خوبی در فوتسال کشور باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: در جلسه چند روز پیش که با مدیران باشگاه‌های فعال در فوتسال کشور داشتیم آنها مسائل و مشکلات خود را که بیشتر مربوط به موضوع مالی بود مطرح کردند و قرار شد راهکار مناسبی برای برطرف کردن این مشکل اندیشیده شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا بیش از 10 باشگاه لیگ برتری فوتسال تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرده‌اند، تصریح کرد: موضوع خیلی حساسی نیست به نظر من امسال روند خوبی را در فوتسال باشگاه‌های کشور شاهد هستیم و قطعا اینکه از لیگ کناره‌گیری کنند نظر باشگاه‌ها نیست بلکه خواسته‌هایی است که قطعا با تقویت جایگاه کمیته فوتسال برطرف خواهد شد.

کفاشیان یادآور شد: در مجمع آتی عمومی فدراسیون فوتبال که به زودی برگزار می‌شود، قصد داریم موضوع ارتقاء جایگاه کمیته فوتسال به مسئولیت نایب رئیسی فدراسیون را مطرح کنیم که تحقق این مهم می‌تواند بسیاری از مسائل فوتبال را حل کند.

وی تاکید کرد: ما هنوز قدرت برتر فوتسال آسیا هستیم و باید نگاه حمایتی خوبی به فوتسال کشور شود، در مجمع از اعضا خواهم خواست که به فوتسال توجه ویژه‌ای داشته باشند و فوتسال نیز باید کار خود را با جدیت انجام دهد و قدرتمند به پیش برود.

کفاشیان قم را نیز یکی از استان‌های موفق در فوتسال کشور دانست و بیان کرد: ما با همکاری همه هیئت‌های استانی در بخش‌های مختلف اعم از داوری، مربیگری، تربیت بازیکن، تقویت زیرساخت‌های فوتبال و فوتسال و کیفیت‌بخشی به امکانات نظیر ورزشگاه‌ها توانستیم عنوان فدراسیون برتر آسیا را کسب کنیم.

وی یادآور شد: در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تنها به برگزاری لیگ و حضور تیم ملی در میادین مختلف امتیاز نمی‌دهد به همه شاخص‌هایی امتیاز می‌دهد که به آن اشاره کرد و اگر امروز فدراسیون برتر آسیا هستیم من نمی‌گویم که صد درصد خوب بوده‌ایم شاید کشورهای مطرح قاره ضعیف بوده‌اند که ما از آنها جلوتر زده‌ایم و برتر آسیا در سال 2012 شدیم.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول