اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

دعای خیر زائران بدرقه کارکنان پروژه حرم تا حرم خواهد بود

خبرگزاری فارس: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در جمع کارکنان مؤسسه جوادالائمه (ع) قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: دعای خیر زائران بدرقه کارکنان پروژه حرم تا حرم خواهد بود.

دعای خیر زائران بدرقه کارکنان پروژه حرم تا حرم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در جمع کارکنان مؤسسه جوادالائمه (ع) قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) حضور یافت.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از اجرای پروژه مذکور گفت: این راه که از یک حرم مطهر آغاز شده و به حرم مطهر دیگری ختم می‌شود برکات زیادی دارد.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: خدمت به زائران امام هشتم شیعیان (ع) امری بسیار پسندیده است و بدانید تسهیل در رفت و آمد زائران به زیارت امام‌رضا (ع) اجر فراوانی خواهد داشت و قطعاً دعای خیر زائران بدرقه کارکنان پروژه حرم تا حرم خواهد بود.

وی توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌های عمرانی را قابل توصیف دانست و گفت: امروز متخصصان متعهد داخلی ما توانایی اجرای پیچیده‌ترین پروژه‌ها را بدون نیاز به کمک‌های بیگانگان دارا هستند و همین امر قدرت چانه‌زنی انقلاب اسلامی در مجامع بین‌المللی را افزایش داده است، امروز باید روحیه جهادی دفاع مقدس را به سازندگی و عمران منتقل کنیم و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به خوبی این مهم را انجام داده است.

گفتنی است، همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، عملیات اجرایی آزادراه قم‌_تهران_مشهد (حرم تا حرم) توسط قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیا (ص) با حضور رئیس جمهور در ورامین آغاز شد.

این پروژه به طول یک‌هزار کیلومتر در سه قطعه تعریف شده است که به صورت شش خطه شامل سه باند رفت و سه باند برگشت، ساخته خواهد شد و محدوده چرمشهر ورامین تا گرمسار را مؤسسه جوادالائمه (ع) قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بر عهده دارد.

انتهای ‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول