اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران ـ 68

حضور زائران استان‌های همجوار خوزستان در آیین وداع با ضریح امام حسین (ع)

خبرگزاری فارس: علاوه بر خرمشهری‌ها مردم دیگر شهرها و استان‌های کشور نیز برای استقبال و وداع با ضریح مطهر بارگاه سالارشهیدان اباعبدالله‎الحسین(ع) از کاروان سفینةالنجاة آمده‌اند.

حضور زائران استان‌های همجوار خوزستان در آیین وداع با ضریح امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، علاوه بر مردم خرمشهر که از نقاط دور و نزدیک و داخل و خارج شهر خود را برای استقبال به میدان فرودگاه و مسجد جامع این شهرستان رسانده‌اند، شاهد حضور مردم از شهرها و استان‌های دیگر در آیبن شهر هستیم.

مردم از بسیاری از استان‌های همجوار به ویژه فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام  خود را به خرمشهر رسانده‌اند تا در مراسم استقبال و بدرقه کاروان عشق حضور داشته باشند.

با توجه به اینکه خرمشهر آخرین میزبان کاروان سفینةالنجاة در ایران است، پیش‌بینی می‌شود صدها هزار نفر برای استقبال و بدرقه کاروان عشق حضور داشته باشند.

هم اکنون اکثر نقاط شهر و طول مسیر آبادان به خرمشهر مملو از جمعیت است و همگان در انتظار فرا رسیدن لحظات باشکوه ورود ضریح امام حسین(ع) به خرمشهر هستند.

انتهای پیام/72008/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول