اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان یزد:

جشنواره‌های متنوع فرهنگی و هنری تا پایان سال در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری تا پایان سال جاری در یزد در قالب جشنواره خبر داد.

جشنواره‌های متنوع فرهنگی و هنری تا پایان سال در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بهرام عبدالحسینی در نشست شورای اداری اداره ارشاد استان یزد اظهار داشت: اختتامیه جشنواره مطبوعات استانی همراه با مراسم تقدیر از برگزیدگان اواخر دی ماه برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب را یکی دیگر از برنامه‌های مهم این اداره کل اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به زودی برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه هماهنگی‌های این نمایشگاه بزرگ با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است، زمان دقیق برگزاری آن به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه کنگره منطقه‌ای شعر با عنوان حدیث نینوا برپا خواهد شد، گفت: این کنگره با حضور شاعران پنج استان، 26 دی‌ماه در بهاباد برگزار می‌شود.

عبدالحسینی همچنین از برگزاری نخستین همایش چاووشی‌خوانی به صورت منطقه‌ای خبر داد و گفت: این همایش نیز با حضور پنج استان در روزهای 11 و 12 دی‌ماه در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره آواها و نواهای محلی در شهرستان ابرکوه، جشنواره ملی صنایع دستی با مضامین قرآنی در شهرستان اردکان را از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل در بخش هنری بیان کرد و افزود: این دو جشنواره نیز اواخر امسال برگزار می‌شود.

عبدالحسینی، برگزاری شب شعر پیامبر رحمت در میبد و جشنواره فرهنگی و ادبی رستاخیز در طبس نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره کل ارشاد یزد است.

وی با تأکید بر اینکه کنگره سراسری وحشی بافقی نیز از برنامه های مهم این اداره است، اظهار داشت: این کنگره با حمایت و تأکید دکتر حسینی وزیر ارشاد در شهرستان بافق اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد همچنین با اشاره به اینکه بعد از یک وقفه دو ساله، مراسم تقدیر از فعالان حوزه پژوهش نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم دی ماه از سوی شورای پژوهشی این اداره کل برپا خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول