اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

تبعیت از ولایت خواست شهدا از جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: شهدا از آحاد افراد جامعه می‏خواهند که تا آخرین لحظه زندگی گوش به فرمان ولایت بوده و از فرامین و توصیه‌های ولایت فقیه تبعیت کنند.

تبعیت از ولایت خواست شهدا از جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی صبح امروز در دیدار شورای بسیج اصناف و بازاریان شاهرود با خانواده شهید قربانعلی خانی که در منزل این شهید عزیز برگزار شد، با تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا اظهار داشت: حضور در منزل شهدا تجدید با آرمان‌های شهداست.

وی افزود: دیدار با خانواده‏های شهدا اثبات می‌کند که ما هنوز در راه شهدا مستحکم هستیم و خانواده‌های آنها را مانند خود آنها می‌دانیم و در دیدار با خانواده‌های شهدا دلتنگی‌هایمان را التیام می‌بخشیم.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: دشمنان اکنون که نتوانسته‌اند با جنگ سخت و نیمه سخت ما را از پا دربیاورند، سراغ جنگ نرم رفته‌اند.

حسینی ادامه داد: آنها تفکر جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را که نیروهای آماده برای دفاع هستند، هدف قرار داده‌اند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از راه شهدا منحرف نشویم، باید به وصیت‌نامه آنها مراجعه کنیم.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود افزود: شهدا در این وصیت‌نامه‌ها بر پیروی از ولایت و اسلام تاکید دارند و باید بدانیم که پیروی از ولایت به معنای گوش به سخن شهدا دادن و پیروی از راه آنان است.

در این دیدار، مادر شهید قربان‏علی خانی با تقدیر از حضور فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود در منزل این شهید بزرگوار، با بیان خاطراتی از شهید گفت: ما باید از ولایت پیروی کنیم و بدانیم که پیروی از ولایت باعث پیروزی انقلاب و طی کردن دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: اکنون نیز باید پشت سر ولایت حرکت کرده تا از سختی‌های امروز هم به راحتی عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، شهید قربان‏علی ‌خانی از شهدای دانش‌آموز شاهرود است که در سال 64 به درجه رفیع شهادت نائل شدند و پیکر ایشان در گلزار شهدای منطقه باغزندان شاهرود آرام گرفته است.

در این دیدار، از طرف بسیج اصناف و بازاریان شاهرود لوح یادبود و هدیه‌ای به خانواده این شهید دلاور اهدا شد.

انتهای پیام/22493/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول