اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

یک ریال هم از تسهیلات کشاورزی نباید به سال آینده موکول شود

خبرگزاری فارس: نماینده مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش می‌شود یک ریال هم از تسهیلات کشاورزی در سال‌جاری به سال آینده موکول نشود.

یک ریال هم از تسهیلات کشاورزی نباید به سال آینده موکول شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز عباس جعفری صبح امروز در جلسه بررسی اعتبارات توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات مصوب کار‌گروه توسعه بخش کشاورزی مشکلی ندارد، اظهار کرد: عمده مشکل در این مورد عدم مراجعه متقاضیان به بانک، آورده، معضلات دفترخانه‌ای و همچنین مباحث مربوط به مشکل وثیقه و استعلام‌ها بوده که امیدواریم با تعامل دو‌جانبه بتوانیم بر آنها فائق آییم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود یک ریال هم از تسهیلات کشاورزی در سال‌جاری به سال آینده موکول نشود، افزود: از آنجا که این اعتبارات تنها تا پایان سال مالی جاری قابل جذب است، برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس استوار شده و تا پایان امسال تسهیلات مصوب در بخش کشاورزی استان هزینه شود.

جعفری تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی را یک فرصت استثنایی برای صاحبان طرح‌ها و صنایع وابسته در بخش کشاورزی برای بهره‌مندی از این تسهیلات اعلام کرد و گفت: البته بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به سودآور بودن طرح‌ها توجه دارد.

نماینده مدیریت شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید، اشتغال‌زایی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در راستای اجرای برنامه‌های طرح توسعه کشاورزی، اقدام به پرداخت 4 هزار و 684 فقره تسهیلات کرده است، افزود: بانک کشاورزی در راستای حمایت از روستائیان زلزله‌زده شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس برای بازسازی اماکن دامی به هر واحد دامی 50 میلیون ریال تسهیلات بلند‌مدت با کارمزد کم پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی استان تاکنون با 7 هزار نفر قرارداد عقد کرده که مجموع این قراردادها بالغ بر 350 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: آغاز زود‌هنگام فصل سرما موجب شده بازسازی‌ها با کندی پیش رود از این رو امیدواریم با پایان فصل سرما و تزریق منابع بانکی سریعاً این بازسازی‌ها به اتمام برسد.

جعفری با بیان اینکه کارهای کارشناسی و تشکیل پرونده‌ها انجام شده و در حال حاضر دامداران مشغول بازسازی اماکن دامی خود هستند، افزود: تمام کارهای بانک کشاورزی معنادار است چرا که با پرداخت تسهیلات برای هر طرح برای چند نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول