اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گناوه خبر داد

کمک 20 میلیون ریالی کمیته امداد گناوه در قالب طرح محسنین

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد گناوه از کمک 20 میلیون ریالی این مرکز به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین خبر داد.

کمک 20 میلیون ریالی کمیته امداد گناوه در قالب طرح محسنین

اکبر علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه از اهداء دو جهیزیه به دو نفر از خانواده‌های نیازمند طرح محسنین شهرستان گناوه خبر داد و گفت: این کمک به مبلغ 10 میلیون ریال بوده و علاوه بر آن نیز برای خرید حلقه ازدواج نیز مبلغ چهار میلیون ریال و خرید کالای اساسی نیز به مبلغ 6 میلیون ریال کمک بلاعوض شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه همچنین از برگزاری کلاس آموزش ویژه همسران جوان در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

علیپور اظهار داشت: این دوره آموزشی برای 25 نفر از نوعروسان کمیته امداد که در آذر ماه سال‌جاری عقد کردند، برگزار شد.

وی افزود: موضوعات این کلاس‌ها در سرفصل‌های احکام و مشاوره بهداشت روانی بوده است.

مدیر کمیته امداد گناوه تصریح کرد: علاوه بر این آموزش‌ها واحد مشاوره این کمیته در همه روزهای هفته ضمن بازدید از منازل مددجویان در تمام زمینه‌ها به مددجویان مشاوره می‌دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: 19 نفر از دانشجویان تحت حمایت امداد در سه ماهه دوم سال جاری 32 میلیون ریال مبلغ هزینه شهریه تحصیلی دریافت کردند، این پرداخت یکی از کمک‌های مختلفی است که امداد در جهت رفع مشکلات مالی دانشجویان انجام می‌دهد.

علیپور گفت: ارائه خدمات به دانشجویان از اساسی‌ترین (مبنایی‌ترین) فعالیت‌های فکری و فرهنگی خانواده‌های امداد محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مشاوره تعداد 146 مورد پیام مشاوره در قالب بروشور بین گروه‌های هدف شامل خانواده‌های معزز تحت پوشش نظام جامع آموزش خانواده و دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی، تربیتی، خوابگاهی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه توزیع شد.

وی گفت: همچنین گروه هدف در قالب کلاس‌های آموزشی با موضوعات استرس و کنترل هیجان توسط مشاوره مورد آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول