اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف پنج دستگاه خودرو مسروقه در زنجان خبر داد.

کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه در زنجان

جعفر کردلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کشف تعداد خودروهای مذکور در 48 ساعت گذشته و با تلاش ماموران انتظامی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به شگرد سارقان خودرو در سرقت از رانندگان افزود: شگرد گروهی از سارقان این است که در یک مسیر و در فواصل اندک قرار گرفته و به عنوان مسافر سوار اتومبیل می‌شوند و با همکاری یکدیگر و اغفال راننده مبادرت به سرقت اتومبیل یا اخاذی از راننده می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه شگرد برخی از سارقان نیز تعارف مواد خوراکی به راننده است، از رانندگان خواست از پذیرفتن هرگونه مواد خوراکی، نوشیدنی و خوشبوکننده از مسافران ناشناس خودداری کنند.

وی همچنین تصریح کرد: رانندگان و شهروندان می‌توانند به منظور جلوگیری از سرقت خودرو از قفل پدال، فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری در وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

کردلو همچنین یادآور شد: همشهریان در صورت سرقت خودرو می‌توانند مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع داده و با دادن مشخصات کامل خودرو از قبیل شماره پلاک، شاسی، موتور و رنگ خودرو پلیس را در کشف سرقت یاری کنند.

وی در پایان سخنان خود به کشفیات خودروهای مسروقه در استان نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در دو روز گذشته چهار دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو آردی مسروقه در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ابهر کشف شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول