اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان قم پیش‌بینی کرد

بارش نخستین برف پاییزی در هوای زمستانی قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: امشب بارش باران و برف همراه وزش باد در سطح استان صورت می‌گیرد.

بارش نخستین برف پاییزی در هوای زمستانی قم

یحیی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت آب و هوا اظهار کرد: امروز وضعیت آب و هوای استان نیمه ابری تا تمام ابری بوده و از اواخر امروز بارش باران و برف و وزش باد در سطح استان مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای امروز قم 9 درجه بالای صفر است و وزش باد از سمت شمال شرقی با سرعت بین پنج تا 10 متر بر ثانیه صورت می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان اینکه هوای فردا ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد است گفت: حداقل دمای فردا سه درجه و حداکثر پنج درجه بوده و وزش باد همچنان از سمت شمال با سرعت پنج تا 10 متر بر ثانیه است.

وی یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته وضعیت آسمان قم در روز دوشنبه نیمه ابری است و به تدریج کاهش ابر و کاهش سرعت باد صورت می‌گیرد و حداقل دما به منفی یک درجه و حداکثر به شش درجه می‌رسد.

زارع عنوان داشت: از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه با توجه به استقرار جو پایدار در کشور بر میزان آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/78003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول