اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد

بارش 110 میلیمتری باران در ایذه

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از بارش 110,5 میلیمتری باران در شهر ایذه خبر داد و گفت: این حجم بارندگی موجب آبگرفتگی معابر در سطح وسیع شد.

بارش 110 میلیمتری باران در ایذه

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 110.5 میلیمتر در ایذه باران باریده است و پس از آن شهرهای دهدز با 25 میلیمتر و بهبهان با 16.9 میلیمتر و اختلاف عددی زیاد نسبت به ایذه، در مرتبه‌های دوم و سوم بارش قرار دارند.

وی بارش‌های باران در دیگر شهرهای خوزستان را نیز قابل توجه دانست و افزود: در شبانه روز گذشته در هندیجان 9.8 میلیمتر، امیدیه پنج میلیمتر، رامهرمز 4.5 میلیمتر، ماهشهر 3.6 میلیمتر، آغاجاری 3.3 میلیمتر،  حسینیه سه میلیمتر، گتوند 2.6 میلیمتر، دزفول 1.8 میلیمتر، لالی 1.5 میلیمتر و اهواز و مسجدسلیمان و شوشتر نیز با 0.3 میلیمتر بارش در ردیف‌های بعدی از نظر میزان نزولات آسمانی قرار دارند.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: در شهرهای شوش، شادگان، آبادان و بستان در 24 ساعت گذشته هیچ بارشی گزارش نشده است.

وی همچنین درباره تلفات در شهرهای خوزستان بر اثر بارش باران تاکید کرد: بر اثر بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان هیچ گزارش مرگ و حادثه خاصی به این اداره کل گزارش نشده است.

آملازاده تاکید کرد: یک فقره فوتی در اندیکا گزارش شده که هنوز نحوه وقوع و علت آن مشخص نشده است و منتظر اظهار نظر و بررسی پزشکی قانونی هستیم.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول