اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمان خبر داد

دستگیری اعضای باند ترویج ابتذال اخلاقی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باند ترویج ابتذال اخلاقی در فضای مجازی توسط پلیس فتای کرمان دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند ترویج ابتذال اخلاقی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، کامبیز اسماعیلی اظهار داشت: در راستای مقابله با جرائم اینترنتی، تیم این پلیس در پی رصد وبلاگ‌های محلی استان با وبلاگی برخورد کرد که در آن مطالبی همسو با اهداف دشمنان ملت درج شده بود و سریعا آن را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مذکور در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

اسماعیلی ابراز داشت: با پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده وبلاگ مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و بهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته بود، شناسایی شده و پس از اخذ مجوز‌های لازم قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطر‌نشان کرد: متهم که یک خانم و با توجه به شواهد و قرائن موجود به جرم خود اعتراف و با صدور قرار از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

اسماعیلی در این راستا به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، هشدار داد که پلیس فتا در برخورد با جرائم اینترنتی بسیار مصمم و جدی است.

وی گفت: اهانت و هجو و نشر اکاذیب نسبت به نهادها و مقامات و افترا و نیز تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان‌های حکومتی در فضای مجازی جرم تلقی شده و با دایر کنندگان وبلاگ‌ها و سایت‌های حاوی اینگونه مطالب برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

انتهای پیام/ 2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول