اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت:

جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس پاکدشت افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: فردی که در پوشش راه‌اندازی تعاونی اقلام مصرفی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، توسط مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس پاکدشت افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان هویتی در پوشش راه‌اندازی تعاونی اقلام مصرفی اقدام به کلاهبرداری می‌کند؛ موضوع جهت بررسی به مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع شد.

جمال نیک‌جو اضافه کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت مشخصات این فرد کلاهبردار موفق شدند، هویت اصلی متهم به نام «ح - الف» را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف سه دسته چک، یک جلد شناسنامه و یک عدد کارت ملی جعلی تصریح کرد: پس از شناسایی هویت و محل سکونت کلاهبردار در شهر تهران، مأموران با هماهنگی مرجع قضایی در حالی که متهم قصد کلاهبرداری از شخص دیگری به شیوه موصوف را داشت، دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان داشت، پس از سرقت یک جلد شناسنامه و الصاق عکس خود بر روی آن و جعل کارت ملی موفق به دریافت دسته چک از بانک شده و سپس با تأسیس تعاونی و صدور چک‌های بلامحل و خرید کالا از افراد کلاهبرداری می‌کرده است.

نیک‌جو ادامه داد: تاکنون هفت نفر شاکی حقیقی و دو شاکی حقوقی از جمله اداره ثبت احوال و بانک پیگیر پرونده می‌باشند، و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول