اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم مطرح کرد

حمایت از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از حمایت از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در شهرستان جم خبر داد.

حمایت از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری عصر امروز در نشست مدیران و مربیان پرورشی استان بوشهر در جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است و در چند سال اخیر شاهد رشد قابل قبولی در این نهاد هستیم.

وی افزود: وزیر ولایی آموزش و پرورش با اجرای طرح مهم سند تحول بنیادین در واقع گام‌های اساسی را در تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس برداشته و امیدوار هستیم در این راستا به توفیق لازم برسیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم با تشریح محور کارهای مدیران و مربیان در زمینه پرورشی خاطرنشان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و قرآن‌خوانی، اقامه نماز جماعت به ‌صورت مستمر و منظم، توجه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بحث حجاب و عفاف و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این برنامه‌هاست.

اسکندری تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت از اولویت‌های آموزش و پرورش در سال جاری است و از تمام کارکنان و معلمان انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

وی اذعان داشت: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی است که با تربیت صحیح و مناسب و با افزایش کیفیت تعلیم و تربیت به مدارج بالای علمی و تحصیلی می‌رسند.

رئیس آموزش و پرورش جم افزود: امسال برنامه‌های متنوعی برای رشد کیفی کار در آموزش و پرورش تدارک دیده‌ایم که برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی از جمله این برنامه‌هاست.

وی از حمایت از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: تحقیق و پژوهش نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارد و از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در جم حمایت می‌کنیم.

اسکندری گفت: امروز دشمنان با همه توان و ظرفیت برای تضعیف جوانان و کمرنگ کردن معنویت در بین آنان تلاش کرده‌اند که باید مواظب باشیم و راه را بر دشمن ببندیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول